КОНТАКТИ

Център за обслужване на клиенти/ Call Center
Работно време:
понеделник - неделя 08:00 - 20:00ч.
Тел.: (+359) 2 402 04 00
E-mail адрес: callFB@air.bg
Оплаквания 
Отдел "Връзки с клиенти"
e-mail: crFB@air.bg
Рекламации за закъснял, изгубен или повреден багаж
Сектор "Изгубени багажи"
тел: (+359) 2 984 04 14
e-mail: lf@air.bg


Централен офис :
бул. "Брюксел" № 1 Летище София
София 1540
Факс: (+359) 2 984 02 03 
Факс: (+359) 2 984 03 03
E-mail адрес: office@air.bg
 Билетни центрове:
Аерогара София,терминал 2, заминаващи: Работно време:
понеделник - неделя 05:00 - 20:00ч.
Тел.: (+359) 2 937 33 70
 
Билетен център ул. Иван Вазов 2
Временно работно време:
понеделник - петък 09:00 - 18:30ч.


Тел.: (+359) 2 402 03 40
Факс: (+359 2) 935 90 49
E-mail адрес: tickets1@air.bg

Билетен център ул. Дондуков 13
Работно време:
понеделник - петък 08:30 - 17:00ч.

Тел.: (+359) 2 402 04 05
Факс: (+359 2) 926 79 29
E-mail адрес: tickets2@air.bg

Билетен център Бул.Скобелев 77 (пл. Руски паметник)
Работно време:
понеделник - петък 08:30 - 19:00ч.

Тел.: (+359) 2 402 04 06
Факс: (+359 2) 952 58 09
E-mail адрес:tickets3@air.bg



Вижте по-голяма карта

18 comments:

  1. много сме възмутени от лошото отношение на България ер във връзка със изгубени багажи.Невъзможно е при директен полет от Мадрид - София на 23 .11 .2015 от 18:40 ч да се изгуби багаж и днес към дата 26.11.2015 никой да няма информация за изгубения багаж при положение ,че е направена рекламация под номер : SOFFB25361 .Това е срам за вашата самолетна компания . Моля да ми бъде даден отговор за създалата се ситуация . БЛАГОДАРЯ !

    ReplyDelete
  2. МНОГО лошо обслужване на клиенти при повреден багаж! Абсолютно некоректни! НЯМА друга такива лъжци и некадърници.
    Ако случайно се разминете с унищожен куфър, "претършуван" или тотално изгубен куфар другите услуги са горе долу добре. Но ако Ви се наложи да си търсите правата - с България Ер НЯМАТА ПРАВА.

    ReplyDelete
  3. И ние имаме проблшм с тях.Как се справихте,откри ли се багаж,или ви платиха обещетение?Моля споделете.

    ReplyDelete
  4. И ние имаме проблшм с тях.Как се справихте,откри ли се багаж,или ви платиха обещетение?Моля споделете.

    ReplyDelete
  5. Не мога да се свържа с никого на телефоните за обслужване от дни!!! На имейли никой не отговаря от седмица!? Какво е това???

    ReplyDelete
  6. Tova liato si polu4ih kufara 19 dni sled poleta Paris/Varna. Dnes mi otgovoriha 4e kategori4no otkazvat da mi platiat obes4etenie za razhodite mi. Napravih oplakvane na Evropeiskia portebitelski tzentar. Shte vzema i advokat. Bg e v Eu i triabva da se nau4at da spazvat evro zakonite

    ReplyDelete
  7. Tova liato si polu4ih kufara 19 dni sled poleta Paris/Varna. Dnes mi otgovoriha 4e kategori4no otkazvat da mi platiat obes4etenie za razhodite mi. Napravih oplakvane na Evropeiskia portebitelski tzentar. Shte vzema i advokat. Bg e v Eu i triabva da se nau4at da spazvat evro zakonite

    ReplyDelete
  8. Мен ме оставиха без обяснение на летището в Рим.Като бях точно с два часа преди полета на чекина.Бавни и мудни служители,некомпетентни.Дублиране на места и неуважение към лоялни клиенти.Възмутена съм,от безотговорното им отношение,наложи се сама да си закупя втори билет,въпреки ,че беше тяхно задължение ......Не вярвам да използвам България Ер повече.

    ReplyDelete
  9. Никога не си купувайте билети от Бг еър по телефона. Ние сме в Украйна и тук няма никаква нормална връзка с тях. Писах им няколко пъти и никаква адекватна помощ от тях. НАПРАВЕТЕ ВАЙБЕР БГ ЕЪР. НЕ ПОДВЕЖДАЙТЕ И НЕ ОГРАБВАЙТЕ ХОРАТА.

    ReplyDelete
  10. Здравейте, искам да изразя възмущението от служителите на летище София. Посредническа та фирма на България Еър-Swuissport и нейните служители, чекиращите и багажа на летището се държаха, грубо и арогантно отказвайки ми да летя, под претекст, че има забрана от немска страна за влизане на чужди граждани без немска регистрация, проверихме такава няма. Понеже билета е закупен от сайта на България Еър, отправено е запитване със съответните изпратени документи възможно ли е пътуване, след потвърждение от тяхна страна билета беше закупен. И понеже не е закупен от посредника билета, който е на двойна цена, ми бяха предложени 2варианта,да не летя и да си търся правата или да до платя 50 Евро, за да летя, а уж имаше забрана. Всичко това е за предизвикат агресия у мене и ме обвиниха в такава, дори извикаха охраната, но агресия нямаше от моя съра.защото не се допускат да летят агресивни хора. След 2 дена се опитах да летя отново, отново с потвърждението, че мога да летя, държаха се по същия начин служителите от Swuissport, грубо и арогантно по същия сценарий. Забрана няма, целта на съответните служители да им се плати комисиона,от 50-70евро който не им се полага иначе няма полет АНЛИРАТго, супер вайзор ите, държейки се елементарно, опитвайки се да изкарат вината в Пътника, който се явява техен клиент и определя заплатата, която не заслужава. Възмутен СЪМат

    ReplyDelete
  11. Много лошо обслужване. Пълна безотговорност.

    ReplyDelete
  12. Някой знаели защо отложиха полета на 21 утре от кипър за бг.и ни съобщиха преди 2 часа

    ReplyDelete
  13. Pulna neserioznot osobenno telefonite im nesipravete truda da im zvanitenzvanite bulgariq air ebasi tupata kompaniq

    ReplyDelete
  14. Здравейте, аз съм поредната жертва за лошо отношение на летище София.Струвами се че чекиращете си търсят жертви. Държат се арогантно, невъзпитано и просто нямам думи.Което ми се случи е че чекираха тротинетка електрическа и трябваше да заплатя сумата от 40 Евро за нея. Когато пристигнах в Испания, след много чакане се разбра че е останала в България защото такива устройства не могат да пътуват.След всичкото изживяване с грубото и арогантно отношение..... Плащане и плащане... и прехвърлянето на багажи...един куфар зле у следващия...
    Възмутена съм и страшно разачарована.
    Моето семейство живее повече от 25 години в чужбина и това което ни връща в България са нашите родителите, Господ да е с тях. Идваме с такава радост и очакване че нещо се е подобрило и е станало по европейско. Хора вижте отношението на служителите на летището и вижте ни държавата. Това е унизително, това което искат е да се срамуваме че сме родени във България.
    Не зная кой ги е избирал, но трябва да е било със конкурс .... От лошите... Най лошите са избрани, или поне това видях. На 1 гише не заставайте това е моя съвет, там е най -старшата която ни чекира тротинетка, взе ни парите и най -лошото е че и не знае че такива устройства не пътуват. ХА, Ха, 😂😂😂, Това е България и България Аир. Срам за тази компания.

    ReplyDelete
  15. Самолетен билет/Air Ticket
    Международен номер-UTSG4Z-
    Madlen Atanasova
    Това е номера на билета за 09.09.20г., от Виена-София, отложен от вас полет за 11.09.20г.
    Не мога да пътувам на 11.09.,кажете ми как,кога и по какъв начин ще си получа парите обратно?
    Благодаря.

    ReplyDelete
  16. Страшни лаинари тсксуват двоинно допълнителен багаж и ужасно отношение от тъпи спе..и който не стават за нищо и са назначени за това, чв ду..т на нвкой шеф

    ReplyDelete
  17. Здравейте! Днеска ми беше отказано да пътувам с кучето си защото е на 2 месеца без ваксина за бяс . При закупуване на билета ми беше казано че няма изисквания и трябва да попитаме чешката страна какви изисквания имат . Проверихме и на вашата Интернет страница и няма нищо за възраст или изискване за ваксина за бяс.Два пъти съм звъняла и питах ваши колеги и два пъти отговорът беше - нямаме изисквания . Кучето е с всякакви документи - включително заверена декларация от националната ветеринарна служба че няма контакт с диви животни и е годно да пътува до Прага. Въпреки всичко ваши служители не позволиха на сина ми - 10год. , да вземе приятеля си и трябваше да се разделят . На борда се качиха още 2 кучета, едното от които беше но 56 дена без ваксина за бяс .Това е пълна дискриминация и двоен стандарт .Не знам как ще ме компенсирате за сълзите му и въобще ме съмнява да успеете но ви питам - каква ще е компенсацията ни за това безотговорно зверско издевателство особено на фона на тази криза в момента за пътници. Чакам вашият отговор и в последствие съм готова да си потърся правата с адвокат . Но ако не предприемете нещо със сигурност ще ви осъдя , и плюс това ще се опитам да отбия доста хора които си мислят да използват услугите ви .
    Албена Наранхо

    ReplyDelete


  18. Имате ли нужда от финансова помощ, за да започнете бизнес или да платите сметките си и ако отговорът ви е Да, свържете се с: frankdavidloanfirm3@gmail.com WhatsApp +2347032909728

    ReplyDelete